13 Ocak 2011 Perşembe

Merhaba Arkadaşlar,

Ben uzun süredir network marketing sektöründe yer alıyorum, çok kısa bir süre sonra 117 ülkeye ihracat yapan ve bunların 18 in de İhracat şampiyonu olan bir Türk Firması, Türkiye'de de network marketing planıyla iç pazara giriyor, oldukça iddaalı ve büyük bir firma. Firmanın ne derece ciddi bir sektöre girdiğini anlamak için söyledikleri şu cümleyi de aynen size iletiyorum. " 3 yıl içinde Avon, Oriflame, Amway gibi yabancı sermayeli firmaları ülkemizden silicez..." Ve araştırdığımda, bende bunu yapabilecek güçleri olduğunu açıkça gözlemledim.
Bu firma FARMASİ KOZMETİK (Tanalize Kozmetik), 1993 yılında kurulmuş % 100 Türk sermayeli bir firmadır. Ürünlerin tamamını İstanbul Ömerli de bulunan ileri teknoloji donanımlı fabrikasında üretmektedir. Farmasi kozmetik tüm ürünlerini kendi tesislerinde ürettiği için diğer firmalarda ki gibi stok problemi de yoktur, günlük üretim kapasitesi yaklaşık 1000 tondur. Aktif olarak 117... ülkeye ihracat yapmakta olup Ülkemizin kozmetikteki İhracat Lideri firmasıdır. 
Dünya genelinde yaklaşık 350.000.000 Farmasi kullanıcısı vardır. FARMASİ KOZMETİK cilt bakım vs.. gibi 2000 i aşkın ürünle 5 milyon euroluk bir yatırımla bu işe giren, gerçekten büyük ve %100 yerli sermaye ile çalışan bir firma.Şimdi de Ülkemizde Network Marketing sistemiyle 01 Ağustos 2010 tarihinde satışa başlayacaktır. Bu firmada iş yapacak olmamın en büyük sebeplerinden biri yerli sermaye olması ve de firmada ilk 10 içinde olmam. Biliyorsunuz ki network marketing işinde sponsor çok önemlidir. Benim sponsorum da bu firmada ki, bu işin kurucularından. Bunun ne kadar önemli olduğunu bu işin içindekiler çok iyi bilirler.
 Ve bilmenizi istediğim en önemli diğer konu da şu;
 Bugün ne iş yapıyor olursanız olun, esnaf, çalışan, emekli, ev hanımı vs.. gibi mesleklerde 3 yıl sonrada 10 yıl sonrada hayatınızda değişen çok fazla bir şey olmayacaktır, ancak Network Marketing sektöründe yapacağınız 2, bilemediniz 3 yıl gibi sürecek sıkı bir çalışma sonrasında, gerçekleştirmiş olduğunuz hayallerinizle artık çalışmanıza bile gerek kalmadan yaşamınızı sürdürme şansı sizin elinizde. Yanlış anlaşılmasın, ben kimseye gelecek vaad etmiyorum. Sadece hayallerini gerçekleştirme fırsatı sunuyorum, değerlendirmek ise sizlerin elinde.. Ve yine şunu da bilmenizi isterim ki, gün gelip benim bu sektör sayesinde sahip olduklarımı gördüğünüzde, ve nasıl yaptın diye sorduğunuzda birçok şey için geç kalmış olacaksınız.. O yüzden, bugün ekibimizde bizimle yola çakacak olan kişiler yarın bizim geldiğimiz noktalarda, bizimle birlikte olabilecekler..
 Eğer sizde bu işin içinde en başından yer alıp geleceğin ekibini kurmak istiyorsanız ve bu sektörde geleceğin bir numarasıyla çalışmayı düşünürseniz (ki bence mutlaka bir kez bunu düşünün derim)  bana ulaşabilirsiniz.

  • Kaydol - Kaydet - Eğitim - Takip Et


  • Herkes bir Farmasi danışmanı olabilir.

  • Farmasi iş fırsatı benzersizdir.

  • Farmasi danışmanı olmak her yaşam tarzı için uygundur.

  • İster ekstra kazanç sağlamak, isterseniz tam zamanlı bir iş kurmak veya ekonomik özgürlüğün tadına varmak isteyin…

  • Tam zamanlı veya yarı zamanlı çalışabilirsiniz.

  • Farmasi işinizde kazancınızı da çalışma saatlerinizi belirlemek size kalmış.

  • Kaliteli ürünlerden faydalanırken aynı zamanda para kazanıp, yeni insanlarla tanışıp, kendinize iyi bir gelecek hazırlama fırsatını yakalayarak kendi kişisel ve kariyer gelişiminizi sağlayabilirsiniz.

  • Farmasi’ nin size vereceği ürün, pazarlama, kariyer ve güncel moda-makyaj konularındaki eğitimlerle de akımların takipçisi olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder